1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest ogromnie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się innowacyjnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna od tegoż, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie oraz jakże dać im wartość, której też nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.
Komentarze